Přerušení provozu svobodných povolání

Při podnikání může dojít ke komplikacím, které zapříčiní nečekaný výpadek příjmu. Náklady na podnikání však běží dál bez ohledu na důvod přerušení činnosti.

 

Komu je pojištění přerušení provozu určeno?

Živnostníkům, osobám samostatně výdělečně činným, svobodným povoláním.

Například – advokáti, notáři, lékaři, zvěrolékaři, zdravotnický personál, rehabilitační pracovníci, zdravotní sestry, zubní laboranti, pečovatelky, maséři, manikéři, papírníci, knihkupci, řezníci, pekaři, drogisté, fotografové, kadeřníci, hodináři, trafikanti, krejčí, truhláři, zámečníci, zahradníci, obchodníci s auty, obchodníci s výpočetní technikou a řada dalších profesí.

 

Nabídneme Vám řešení přesně podle Vašich potřeb.

Příklady nákladů spojených s podnikáním:

  • Platby Vašeho sociálního a zdravotního pojištění.
  • Nájemné za prostory k podnikání.
  • Náklady na zaměstnance (mzdy, odvody na sociální a zdravotní pojištění).
  • Platby pojistného z podnikatelských pojištění (majetkové, odpovědnost podnikatele …).
  • Splátky leasingu, půjček, úvěrů.
  • Jiná stálá vydání (například ostraha, úklid).

 

Kromě nákladů na podnikání si můžete zajistit výpadek zisku po dobu přerušení činnosti – provozu.

 

Jaké situace můžou zapříčinit výpadek příjmů?

 

  • Onemocnění nebo úraz.
  • Poškození provozních prostor, například požárem, výbuchem, vodou z vodovodního zařízení.
  • Krádež vloupáním do provozních prostor, loupežné přepadení.
  • Záplava a povodeň.
  • Úřední rozhodnutí z důvodu epidemie nebo nákazy.
  • Jiné případy.

 

Pro každého podnikatele je výpadek příjmů rizikem, že nebude mít dostatek prostředků na zaplacení nákladů spojených s podnikáním.

 

Jak na výpadek příjmů, když účty a složenky je potřeba platit?

 

Kontaktujte nás.

 

Telefonicky:    605 984 477

 

 

E-mailem:       napol@email.cz

 

Napište nám: prostřednictvím našeho kontaktního formuláře na našich stránkách.

 

Rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy a připravíme Vám konkrétní nabídku.

 

Proč využít našich služeb? Jsme profesionálové s bohatou praxí v oblasti pojišťovnictví. Svým klientům nabízíme optimální řešení, zajišťujeme servis po celou dobu trvání pojistné smlouvy, pomáháme při řešení pojistných událostí.

 

Pro stanovení pojistné částky a výše pojistného potřebujeme znát Vaše měsíční nákladové položky:

  • Nájem za místo pojištění
  • Stálá záloha za vytápění
  • Stálá záloha za elektřinu
  • Stálá záloha za vodu
  • Paušál za telefon
  • Jiné fixní náklady
  • Náklady na všechny zaměstnance (pokud máte)
  • Vaše platba zdravotního a sociálního pojištění
  • Firemní majetkové pojištění
  • Jiná komerční pojištění, související s Vaším podnikáním
  • Měsíční splátka úvěru
  • Měsíční leasingová splátka
  • Jiné závazky
  • Ostatní fixní náklady (například recepce, ostraha, úklid)
  • Zisk za minulý rok dle daňového přiznání (pokud chcete zajištění včetně výpadku zisku).

 

Specifikujte:

  • Obor Vašeho podnikání (profesi).

 

Zpracujeme Vám 2 varianty vhodného řešení pro zajištění Vašich nezbytných nákladů, které Vám vzniknou i v případě přerušení činnosti – provozu. Nabídku Vám zašleme prostřednictvím elektronické pošty.

V případě, že Vám naše nabídka bude vyhovovat, zajistíme realizaci.

 

Jak probíhá realizace?

  1. Korespondenčně: Zpracujeme Vám pojistnou smlouvu, kterou Vám ve dvou vyhotoveních zašleme poštou k odsouhlasení a podpisu.  Jedno vyhotovení si ponecháte a jedno nám zašlete zpět na naši adresu. Poštovné hradíme za Vás.
  2. Osobně: zpracujeme Vám pojistnou smlouvu, k odsouhlasení a podpisu se domluvíme v naší kanceláři nebo Vás navštívíme v místě Vašeho podnikání.

 

Po celou dobu trvání Vašeho pojištění Vám budeme zajišťovat kompletní servis.