Přeprava zásilek

Při přepravě zásilek se může stát, že během přepravy dojde k poškození, zničení, odcizení nebo ztrátě zásilky. Jsou to nepředvídatelné situace, které můžou firmě zapříčinit nemalé finanční komplikace a ztráty. Existuje řešení.

 

Pojištění přepravy zásilek

 

Pojištění přepravy zásilek poskytuje pojistnou ochranu přepravované zásilce po celou dobu přepravy – nakládka, doprava, vykládka.

 

Komu je pojištění přepravy zásilek určeno

 

  • Firmě, která v rámci vlastní činnosti přepravuje své vlastní zboží – vlastní výrobky, zařízení a podobně. Přepravu firma zajišťuje vlastními vozidly, případně vozidly, které má v pronájmu a na vlastní účet.
  • Jednorázové pojištění zásilky, které sjednává odesílatel zboží, majitel zboží nebo speditér.

 

Nabídneme Vám řešení přesně podle Vašich potřeb.

Kontaktujte nás.

 

Telefonicky:    605 984 477 begin_of_the_skype_highlighting              605 984 477      end_of_the_skype_highlighting

 

E-mailem:       napol@email.cz

 

Napište nám: prostřednictvím našeho kontaktního formuláře na našich stránkách.

 

Rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy a připravíme Vám konkrétní nabídku.

 

Proč využít našich služeb? Jsme profesionálové s bohatou praxí v oblasti pojišťovnictví. Svým klientům nabízíme optimální řešení, zajišťujeme servis po celou dobu trvání pojistné smlouvy, pomáháme při řešení pojistných událostí.

 

V případě, že máte zájem o vypracování nezávazné nabídky pojištění firemní přepravy, neváhejte nás kontaktovat.

 

Co potřebujeme znát pro stanovení pojistné částky a pojistného:

  • Firemní přeprava vlastního zboží?
  • Jednorázová přeprava zásilky?
  • Druh přepravované zásilky
  • Hodnota zásilky
  • Typ dopravního prostředku (u vlastní dopravy dle TP) + počet dopravních prostředků
  • U jednorázové přepravy druh dopravního prostředku – kamion, železnice, pošta, námořní přeprava, letecká přeprava
  • Území přepravy – specifikovat odkud kam.

 

Zpracujeme Vám 2 varianty vhodného řešení pro zajištění přepravy zásilky. Nabídku Vám zašleme prostřednictvím elektronické pošty.

V případě, že Vám naše nabídka bude vyhovovat, zajistíme realizaci.

 

Jak probíhá realizace?

  1. Korespondenčně: Zpracujeme Vám pojistnou smlouvu, kterou Vám ve dvou vyhotoveních zašleme poštou k odsouhlasení a podpisu.  Jedno vyhotovení si ponecháte a jedno nám zašlete zpět na naši adresu. Poštovné hradíme za Vás.
  2. Osobně: zpracujeme Vám pojistnou smlouvu, k odsouhlasení a podpisu se domluvíme v naší kanceláři nebo Vás navštívíme v místě Vašeho podnikání.

 

Po celou dobu trvání Vašeho pojištění Vám budeme zajišťovat kompletní servis.